niedziela, 21 maja 2017

Miesięcznik #1

 Witam wszystkich po sporej przerwie! :) Jestem już w pięknej krainie zwanej pomaturolandią, a to oznacza więcej czytania, oglądania, czyli oczywiście recenzowania! Jak może zauważyliście, wygląd bloga trochę się zmienił. Ten wspaniały szablon zamówiłam tutaj i jestem nim zachwycona!


Na najbliższy czas planuję sporo nowych postów i wpadłam na pomysł publikowania również miesięczników. Będą się pojawiać mniej więcej raz w miesiącu, a w nich znajdą się podsumowania bloga, zapowiedzi następnych postów, ale także trochę nowości ze świata książek i filmów!
Aktualnie czytam książkę Misery Stephena Kinga i oglądam 13 powodów, także te dwie recenzje na pewno pojawią się na blogu. Planuję również wziąć się za serial Wikingowie. Na razie więcej nie zdradzam, bo sama muszę sobie dobrze rozplanować czytanie i oglądanie.
Jeśli chodzi o to, co dzieje się w szerokim świecie…
Jestem zaintrygowana nową książką Stephenie Meyer Chemik. Nie zamierzam jej czytać, ale wszyscy wiemy za sprawą jakiego tytułu ta pani zyskała sławę, więc jeśli ktoś z was czytał — koniecznie dajcie znać jak wrażenia. Ale gdyby się okazało, że jeden egzemplarz wpadnie mi w ręce, to prawdopodobnie nie będę w stanie się powstrzymać z ciekawości! :) Swoje odczucia oczywiście tutaj opiszę
Dla fanów seriali przypominam, że siódmy sezon Gry o tron będzie miał swoją premierę 16 lipca. To dość późno, ale ja na pewno tego nie przegapię. Ale co ważniejsze Wiedźmin Andrzeja Sapkowskiego doczeka się ekranizacji, ale ostatecznie nie będzie to film pełnometrażowy, tak jak zapowiadano. Tomasz Bagiński, którego uwielbiam, będzie współtwórcą serialu z Netflixem. Wydaje mi się, że to dobry znak. Fani serii mogą być spokojni jeśli chodzi o bezczeszczenie treści książki, bo mimo że będzie to serial anglojęzyczny, Andrzej Sapkowski będzie konsultantem kreatywnym. Ja jestem pełna nadziei i trzymam kciuki za ten projekt. Więcej możecie poczytać tutaj.
A jeżeli chodzi o wydarzenia to od pierwszego do czwartego czerwca będzie trwał pierwszy w Polsce Comic Con w Warszawie. Pojawi się tam dość spora część obsady Gry o Tron, ale również inni. Więcej — tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

SZABLON WYKONANY PRZEZ KAYLO NA BAZIE CZARNEJ REWELACJI, PRZY POMOCY: BLOGGER PORADY ORAZ GRAPHICAL THOUGHTS. OBSŁUGIWANY PRZEZ BLOGGER.